poniedziałek, 26 stycznia 2015

#3 | Thinking Out Loud - Ed Sheeran



Już nie zanudzam swoim jakże ciekawym życiem i przechodzę do grafiki! 
Dziś mam dla was: 
-2 sygnatury jedną już widzicie, uważam ,że ta fioletowa jest jedyną udaną xd Obie są w tym samym stylu.
-3 nagłówki.Dwa z nich kiedyś ujrzycie może z jakimś szablonym wykonanym
przeze mnie :P
-2 tła na facebooka.To z Albą Rico jest z prośby z maila, ktoś jednak chce do mnie pisać xd
-paczka typografii x10
-10 czcionek 


| SYGNATURY |



| NAGŁÓWKI |




| TŁA NA FACEBOOKA |



| TYPOGRAFIA | 



LINK |

| CZCIONKI |


Mam nadzieje,że ten drobny post wam się spodoba,przyda i wg. :D

P.S. Ulepiliście już bałwany? Ja dzisiaj z siostrą :) udało się w tym roku :3 




                                                Buziaki dla was :* 
                                                                            xoxo Luna 

2 komentarze:

  1. Zostałaś nominowana do LBA. Szczegóły u mnie:
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń