piątek, 26 grudnia 2014

#2 | Wake me up - Ed Sheeran #POST #PRZEPROSINOWY



Dziś mam dla was :
-6 sygnatur
-2 tła na facebooka z Martiną Stoessel i Seleną Gomez 
-3 ikonki
-1 koloryzacja .PSD :)

| SYGNATURY |






             
               

| TŁA NA FACEBOOKA | 

   

ICONY |


| KOLORYZACJA .PSD | 

 

A jak oceniacie nowy nagłówek i szablon? Podoba wam się? Mi osobiście mega *-* 
(no ciekawe czemu go wstawiłam... :P ) 
Piszcie w komentarzach swoje opinnie :)
Do zobaczenia w następnym poście i teraz będzie to krótsza przerwa :*

`Luna




                         


4 komentarze:

  1. Hej. Od razu spodobały mi się tła na FB, są bardzo ładnie wykonanie. Sygnatury też niczego sobie, chodź najbardziej podoba mi się ta ostatnia, może dlatego że mam słabość do mrocznych prac ^-^ Chodź, szczerze icony zbytnio mi się nie podobają, z tego względu że zdjęcia są za bardzo rozciągnięte, wybacz ale każdy woli co innego :D No nic, życzę ci dużo weny, na następny post bo będę tutaj często wchodzi. A przy okazji zapraszam Cię na mój blog http://the-most-beautiful-world-graphics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne sygnatury :)
    http://fantelly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny wygląd ;3
    http://olciak-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny wygląd bloga, ale usunęłabym te podkreślenia tekstu i zrobiła białe lub szare litery. Mimo wszystko nagłówki ekstra!
    Ja mieszkam 20 km od Wawy i u mnie śnieg był przez 1 dzień i właśnie już go nie ma ;/ Na święta również dostałam pieniądze nad czym bardzo ubolewam, bo wolałabym coś "dostać" a nie sb "kupić", ale mniejsza o to ;p
    pozdrawiam.
    thekallasowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń